FAQ: Ofte stillede spørgsmål – her får du svar
Hvornår får jeg min cashback-betaling?
- Vi bestræber os på at foretage en bankoverførsel inden for 28 dage efter modtagelsen af et gyldigt cashback med bekræftende kvitteringer. Bemærk, at du til enhver tid kan tjekke din fordring via vores online trackingsystem ved at bruge dine personlige loginoplysninger, som sendes til dig via e-mail, når vi har modtaget dit krav. Hvis du har spørgsmål vedrørende din betaling, bedes du sende en mail til powertools@dk.bosch.com
Hvordan ved jeg, hvornår betalingen finder sted?
- Når dit krav er behandlet med succes, ordner vi cashback-betalingen, og du modtager en e-mail, som informerer dig om, hvornår pengene vil være på din konto. Du kan hurtigt kontrollere din anmodnings status via online tracking-systemet. Hvis du har spørgsmål vedrørende din betaling, bedes du sende en mail til powertools@dk.bosch.com
Hvordan vil betalingen blive afspejlet i min bankkonto?
- Bemærk, at cashback-kampagnebetalinger foretages af vores logistikleverandør. Hvis du har spørgsmål vedrørende din betaling, bedes du sende en mail til powertools@dk.bosch.com
Hvilke formater kan bruges til at uploade dokumenter som en del af registreringsprocessen, og er der nogle størrelsesbegrænsninger?
- Bemærk, at din fil ikke bør være større end 4 MB. Du kan kun uploade den fælles standard JPG, TIF og PDF-format.
Hvad gør jeg, hvis nogen af mine registrerede kontooplysninger er blevet ændret siden min første registrering for en cashback-kampagne, og jeg gerne vil opdatere dem?
- Du kan til enhver tid opdatere dine bankoplysninger via online tracking-systemet ved hjælp af de login-oplysninger, der er stillet til rådighed for dig via e-mail. Dette er den sikreste måde at opdatere dem på. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte powertools@dk.bosch.com
Hvordan kan I sikre mig, at det er sikkert for mig at opgive mine online bankkontooplysninger som en del af en cashback-kampagne?
- Vores hjemmeside er beskyttet med Rapid SSL. SSL (Secure Sockets Layer) er en protokol til aktivering af datakryptering på internettet. Det bruges oftest til at beskytte kommunikation mellem browsere og servere. Når din browser opretter forbindelse til et sikkert sted, henter den SSL-certifikatet på webstedet og kontrollerer, at det ikke er udløbet, at det er udstedt af en certifikatudsteder, som browseren stoler på, og at det bruges af det websted, den er udstedt til.
Hvad anses som et acceptabelt købsbevis?
- En gyldig kvittering/faktura skal tydeligt vise dato for købet, navn på forhandleren, navn på det købte produkt, Bosch artikel nr, eller DB-nr,/EAN nr. produktets pris og den dato, du købte det på.
Jeg modtog en e-mail med oplysninger om manglende oplysninger om mit krav. Hvordan giver jeg jer det?
- Ved vellykket indgivelse af dit krav vil vi sende dig en e-mail med dine loginoplysninger. Du kan bruge disse oplysninger til at besøge online trackingsystemet, hvor du kan følge behandlingen af din registrering og tilføje yderligere oplysninger. Følg venligst instruktionerne i de e-mails, der er modtaget fra os. Bemærk også, at du ved første indlogning bliver bedt om at ændre din adgangskode af sikkerhedsmæssige årsager. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte powertools@dk.bosch.com
Hvorfor kan jeg ikke logge ind på online tracking-systemet for at spore mit krav?
- Det kan der være nogle få grunde til:
Brug venligst de login-oplysninger, som vi sendte til dig via e-mail, da du indgav dit krav. Kontrollér din spammail, hvis du ikke har modtaget e-mailen.
Login-oplysningerne er berøringsfølsomme over for store og små bogstaver – så sørg for, at du indtaster dem nøjagtigt.
Hvis du har glemt din adgangskode, kan du vælge at nulstille den. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte powertools@dk.bosch.com
Mine maskiner er blevet leveret efter sidste tilmeldingdsdag, hvordan registrerer jeg mig for caschback?